Steun de stichting

Henri La Fontaine Foundation is een erkend goed doel en filantropische, filosofische, wetenschappelijke, educatieve en culturele. Zijn onbaatzuchtige missie te verdedigen, de transmissie en het bijwerken van de waarden verdedigd door Henri La Fontaine:

Humanisme, sociale rechtvaardigheid, feminisme, vrij onderzoek en in het bijzonder het pacifisme

De stichting Henri FONTAINE heeft als doel om een ​​permanente internationale referentie geworden, een fundament van de verdediging van menselijke waarden door de oprichting van een internationale prijs elke twee jaar toegekend.

De prijs Henri La Fontaine zal zowel levende mensen als instellingen, openbare of particuliere organisaties te belonen actief is, een belangrijke bijdrage aan de verdediging, de transmissie en het bijwerken van de waarden die het bestaan ​​en Henri La Fontaine natuurlijk opgericht .

Prijs Henri La Fontaine - Nobelprijs voor de Vrede 1913 - zal om de twee jaar toegekend door een internationale jury. De prijs bedrag is vastgesteld op € 10.000.

Onze aanpak richt zich op een specifiek verzoek; verbetering van onze stichting voor uw steun als een aanhanger lid. De minimale jaarlijkse bijdrage van 50 euro per jaar. Als lid lid wordt u uitgenodigd om alle activiteiten georganiseerd door de Stichting. (2 permanente zetels). Deze bijdrage moet worden betaald ten gunste van IBAN: BE68126203968034 met uw naam / voornaam / adres-poort.

Voor vragen met betrekking tot uw deelname aan de Stichting als coördinator, neem dan contact met ons op fondation.hlf@mundaneum.be.